понедељак, 9. март 2015.

empties #1

Hello beauties!!!

Za danas sam vam spremila prvi empties post na mom blogu. Imam dosta proizvoda, pa ću se truditi da u kraćim crtama objasnim par stvari o svakom, da vam ne dosadim brzo...


Pa da počnemo...






HAIRCARE






1. Garnier Fructis 2in1 šampon za kosu



Provalila sam ga prošle godine u Beču, slučajno, i od tad se volimo konstantno. Šampon i balzam u jednom. Kosa mi je kovrdžava, gusta i peglam se ( naravno! ) pa mi je teško da nađem šampon koji mi odgovara. Ovaj mi čini kosu mekanom, glatkom, sjajnom... U poslednje vreme mi se češće masti kosa, ne znam da li je on krivac, ali svakako vam ga preporučujem :)

Cena : do 400rsd


2.  Biomelem organic šampon za kosu




Potrošen do pola a u empties kutiji. Veliki sam fan njihove prve kolekcije šampona ( bela ambalaža, jako jednostavna) dok mi ova organic varijanta uopšte ne odgovara. Pokušala sam da ga koristim 3 puta i na kraju je dobio svoj put do kante, jer sam odustala. Kosa mi je užasno kruta od njega, kao metla. Čak ni miris nije neeeki. Sve u svemu za tu cenu sam mogla kupiti dobra tri šampona.

Cena : 950rsd


3. L'oreal Sun Kiss Casting Jelly





Ovaj proizvod me je totalno oduševio.
Iako imam tamnu kosu, pa postupak posvetljivanja iste ovim proizvodom traje dugo, razlika se vidi!
Nanosila sam ga na krajeve, da bih postigla ombre efekat, što sam i uspela jer su me mnogi pitaali  "woow ko ti je radio omre?". Nažalost šišala sam se, pa su ti svetli krajevi otišli, tako da nemam fotku kao dokaz, ali nadam se da mi verujete na reč :))


Cena : 800-900rsd


4. Gliss Hair Repair sprej za kosu



Schwarzkopfove proizvode ne volim jer mi je kosa kruta od njih i uopšte nisam bila zadovoljna do sada sa njima. Ovaj ljubičasti hair spray iz nove kolekcije sam dobila od mame. Proizvod me je oduševio, prestala sam da se peglam koliko mi je oporavio kosu! Miris je fenomalan, koristim ga svakodnevno. Pošto mi se sprej dopao, kupila sam i pakovanje za kosu i za njega sve pohvale!

 Cena : 380 rsd  ( akcija u dm-u)

5. Balea Locken Spulung 


 

Kao što već rekoh, prirodna mi je kovrdžava, što sam ranije mrzela, dok poslednjih godinu dana volim taj natural look kose. Ovo nanosim kao masku posle šampona i držim na glavi nekih 3-5min i isperem. Kosu blago raščešljam i pustim je da se polako sama suši. Lokne su sjajne i dosta lepše definisane :)

Cena : nažalost ne sećam al verujem da je do 400rsd



6. Gliss Hair repair maska za kosu




Ne volim Schwarzkopf a danas dva njihova proizvoda u postu! Uhhh ova maska je fenomenalna. Pre svega miris. Pa ja se svaaaaaaaki put iznova i iznova oduševim mirisom. Drži se minut na kosi i meni dosta neguje i pomaže.

Cena : oko 400rsd



SKIN CARE






1. Garnier Pure Active gel za čišćenje lica




Moj favorit godinama. Koristim plavi i ovaj narandžasti sa mirisom grejpa. Ko nije, nek proba obavezno jer meni stvarno dubinski čisti kožu!

Cena : oko 800rsd


2. Velnea pena za čišćenje lica


Recenziju ovog proizvoda sam radila u ovom postu : http://denticulo.blogspot.com/2015/01/velnea-face-recenzija.html



3. Clearasil tonik za lice




Paa možda i najbolja kozmetika za problematičnu kožu. Nažalost kod nas nema da se kupi, pa je ne koristim stalno već samo kad putujem ka zapadu kupim par komada iz različitih kolekcija. Ono što volim kod ovih proizvoda jeste što temeljno čiste lice ali su blagi pa ne isušuju kožu. 

Cena : oko 10e

4. Veoma zdrava krema - krema za problematičnu kožu




"Bloggers made me buy it"! Kad sam počela da čitam beauty blogove, više puta sam naletela na postove o ovoj kremi, i naravno đavo mi ne dade mira pa je kupih i ja! HVALA VAM LJUDI!!! Spasili ste mi život :D
Ovaj proizvod je fantastičan. Nanosi se direktno na bubuljicu i u toku noći je isuši, ujutru nema ni nje ni crvenila. Malo me plaši što je proizvod užaaasno jeftin, a radi posao predobro...


Cena : 180rsd

5. Pantenol krem


Bez pantenola ne mogu da zamislim svoj život. Trošim ih na dve nedelje, buvalno! Imam suvu i osetljivu kožu pa su mi proizvodi poput ovog - spas! Omiljeni mi je gel krem crystal derma firme, malo je skuplji ali zato i najbolji. Galenikin je super ali kao što vidite na slici ambalaža mu se totalno uništi, što je kod mene minus.


Cena : ne znam tačno 200-300rsd


6. Eritromicin losion 2%

O ovom proizvodu ću pričati za par dana, spremam post "Nega problematične kože" :)





7. Bioten losion za telo


Miris je osvežavajući, pravi letnji, tropski.
Meni je ovaj proizvod više butter nego lotion jer je dosta gust. Sa zadovoljstvom sam ga potrošila do kraja i bioten me je ovim proizvodom oduševio, tako da ću ubuduće isproavati ostatak njihovih proizvoda.



8. Dove dezodorans


Ja sam tip osoba, koja bi ceo život koristila jedan te isti proizvod ako je zadovoljna njime. Nivea dezodoransi su mi bili sve na svetu dok slučajno ovaj nije završio u mojim rukama. Sivi čep je u pitanju, postoji više invisible dry varijanti. OBOŽAVAM GA. Piše da traje 48h, to stvarno ne znam, toliko mi nije stajao na koži ali 10h je jeste i nije se pomerio, tj mirisao je kao kad je stavljen.

Cena : oko 300rsd

9. Dobro gel za tuširanje 

Jel znate ono kad ste glupo žensko , pa vas cena privuče da kupite određeni proizvod???
Moja glupost mi je donela alergijski osip po stomaku...
Ovaj proizvod je čist otrov a ne gel za tuširanje. Miriše kao deterdžent za suđe ali onaj najjeftiniji...

Cena : do 200rsd


MAKE UP




1. Essence lak za nokte

                                                       149 hello marshmallow


Meni je ovaj lak presladaaaaak. Ne bih ga skidala, nažalost potrošen je a ne mogu opet da nađem ovu nijansu.

Cena : oko 200rsd
 


2. Rimmel Kate Moss karmin


Krv crvena boja. Imam ga već godinu i po dana, i koristim ga skoro svaki drugi dan i nikako da ga potrošim do kraja.

Cena : do 500rsd


Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo


2 коментара:

  1. Hahaha gel za tuširanje - otrov :D hvala na preporuci da ga NE kupimo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni slučajno! Katastrofa :) Ubuduće sa takvim stvarima neću eksperimentisati :)

      Избриши