петак, 27. фебруар 2015.

proizvodi ispod 500dinara ♥ video

Hello beauties!!!




Pored posta za danas sam pripremila i video, nadam se da će vam se dopasti.
 
Pre svega jeftini, a onda predobri! Ako niste, obavezno probajte sledeće proizvode.


1. Mango lipbalm 180rsd

2. Aura Mat sjaj - 612 Matte Mess 480rsd

3. Rimmel Kate Moss - 111 Kiss of life 350rsd na akciji

4. Essence olovke za usta - 120-30 rsd

5. Essence sun club 450rsd

6. Esssence olovka za obrve 180rsd

7. Seche Vitte Top coat 480rsd

8. Kiko lak za nokte 120rsd

9. Golden rose lak za nokte 180rsd

10. Essence krema za ruke 250rsd

11. Womens secret body lotion 240rsd


Video na mom YT kanalu the denticulo




Jako bi mi značilo da ostavite komentar na videu, xoxo
 
denticulo




3 коментара:

  1. Sviđa mi se video, mislim da treba da nastaviš da snimaš. :)
    Jedino što su se Essence olovke za usne presijavale, loš fokus, pa nisam najbolje mogla da vidim boje, ali ništa strašno. :)
    Sve u svemu fantastično fenomenalan video. :P :D Nisam primetila uopšte da ponavljaš te reči dok nisam pročitala na kraju. :)
    P.S. Htela sam da te pitam gde si kupila ovaj Womens secret losion? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥
      Malo me je fokus zezao, naravno nisam primetila dok sam snimala :D
      Losion imaš u Liliju, ja sam ga jedino tamo našla :))

      Избриши