четвртак, 26. фебруар 2015.

drogerijski tečni puderi

Hello beauties!!!

U ovom postu radim recenziju drogerijskih pudera kupljenih poslednjih par meseca.




Moj tip kože : osetljiva, polu-problematična ( bubuljica više nema, ali su fleke ostale :( )


Za početak moram reći da se dobar tečni puder MOŽE kupiti za male pare, samo treba naći ono što odgovara vašoj koži. Meni je od mnogih koje sam probala, jedan za sad u potpunosti odgovarao ali o njemu kasnije...




1. Max Factor Facefinity all day flawless 3in1 - 75 Golden




Max Factor šminka spada u "profesionalne" i dosta je teška. Svi proizvodi su im super i jako kvalitetni ali za moj ukus, nisu za svakodnevnu upotrebu.

Ovaj puder je dosta drugačiji od njihovih ostalih. 3in1 znači da ima prajmer, korektor i tečni puder u sebi, što stvarno jeste tako. On hidrira, prekriva i daje divnu boju licu. Najbolje se nanosi beauty blender-om dok nanošenje četkicom ili rukama ostavlja tragove. Prekrivna moć mu je od srednje ka jakoj. Dolazi u staklenoj bočici, i pakovanje je prilično jednostavno a što se nijansi tiče mislim da se kod nas pojavljuje u 5.



Cena :  oko 1800 rsd 


2. Max Factor Lasting Performance - 108 Honey Beige



Pokušavala sam da se setim zašto sam ovaj uzela ali nisam uspela.
Znam samo da mi se nije dopao. Koristila sam ga možda pet puta. Prekrivna moć nikakva, skoro pa je nema, daje boju licu ali ga lice nekako upija pa nastaju kao fleke. U svakom slučaju ne preporučujem!

Cena : oko 1600 rsd


3. Max Factor Color adapt - 75 Golden


Color adapt me podseća na srednju školu, pošto su ga mnoge devojke koristile. Zašto nosi ovo ime - NE ZNAM!!!
Što se tiče Max Factor nijansi , najviše mi odgovara 75 Golden, ali ovde mi je malo tamniji.

Prekrivna moć mu je super, ali mi stvara osećaj kao da sam stavila masku od blata na lice. Sve pore pozatvara i koža apsolutno ne diše. Jako je težak, možda jedan od njihovih najtežih pudera.
Dolazi u plastičnom pakovanju, sa pumpicom koja proizvod gura na gore. Ambalaža se ne može otvoriti tako da proizvoda uvek malo ostane.
Lepo se slika ali defintivno ne preporučujem za svaki dan.


Cena :  oko 1500rsd



4. Maybelline Affinitone - 24 Golden Beige



Afiniton sam "probala" u dva navrata i nisam bila oduševljena. Ranije sam imala problematičnu kožu pa su mi trebali jači puderi sa jačom prekrivnom moći.
Kada sam ga uzela ove godine oduševila sam se. Možda su oni promenili malo teksturu ali ovaj proizvod je stvarno fantastičan. Totalno je tečan, vodenkast pa iz tog razloga jako malo proizvoda treba za celo lice. Prekrivna moć je od slabe ka srednjoj. Veliki plus kod mene ima jer ga na licu uopšte ne osećam već je kao tonirana krema, samo jako postojan.

Cena : oko 800 rsd

5. Maybelline Affinitone Mineral - 050 Sun Bronze



Uzela sam ga letos, i sada mi uopšte ne odgovara jer je previše taman. Ovaj puder ne budi nikakvo mišljenje kod mene, totalno mi je "naaaaaaah". Prekrivna moć mu je ok, gustina je ok, osećaj na licu je ok, sve je ok ali mi nema ništa posebno zbog čega bih nastavila da ga koristim.

Cena : oko 900rsd


6. Borjouis Healthy Mix - 56 Light Bronze




Pa možda najveće make up razočarenje. Mislim da je ovo najhvaljeniji puder, što se tiče drogerijskih. Blogerke se poludele za njima pa samim ti su svi počeli da ga kupuju.
Meni je bio fantastičan prve dve nedelje. Sve prekrije, stoji na licu 10h kao nov i tek nanešen, ne oseća se...ma fantazija. Ali malo sutra. Čim mi se koža navikla na njega, počele su da mi se prave fleke na licu od njega u različitim nijansama. Planiram da ga kupim ponovo ovih dana pa ću odraditi odvojenu recenziju samo za njega.

Cena : oko 1900rsd


7.  Aura Cover me - 105 Cool Beige



Po preporuci jedne koleginice, zaputila sam se pre neki dan da ga uzmem. Prvi veliki minus - 6 nijansi??? Razlike između nijansi su  nenormalne. Meni je ovaj naravno taman, ali jedini približan mojoj boji.
Poprilično je gust i pri nanošenju na lice se jako brzo suši, pa krenu da se stvaraju grudvice ako ga duže nanosite.
Miris je katastrofa i poprilično je težak na licu.

Meni se uopšte ne dopada, čak mu ni prekrivna moć nije onakva kakvom je predstavljaju. 

Cena : oko 600rsd


8. Rimmel Lasting Finish 25 hour with comfort serum - 200Soft Beige




Trenutno po meni no1 puder. Dosta je lagan, lepo prekriva. Jedina mana mu je što ne stoji dugo na licu tj posle 6h krene da se skida, ali ravnomerno pa ne nastaju nikakve fleke.
Ja ga imam već 3 meseca i jako se sporo troši. Pošto je na pumpicu, ja uglavnom za celo lice istisnem  dva do tri puta. Ako želim bolju prekrivenost nanesem ga dva puta na željeno mesto.
Čudno mi je kod njega što je lepljiv na prstima. Koži daje neki poseban sjaj, što mu je velikiiii plus.


Cena : ja sam ga uzela na akciji za 900rsd a mislim da mu je prava cena 1300rsd


9. Rimmel Lasting Finish 25 hour- 200 Soft Beige





Moja najveća, neprežaljena ljubav...
Najjeftiniji puder koji sam koristila, ali defintivno najbolji.
Rimmel kozmetika me nikada ne privuče ali svaki njihov proizvod me je ostavio bez daha ( npr : Kate Moss karmini, puder u kamenu, lakovi za nokte...).

Poprilično gusta ali lagodna tekstura, prekrivna moć od srednje ka jakoj.
Lice izgleda totalno prirodno, samo ima taj neki  sjaj i boju ( okačila sam sliku kako izgleda na šaci).
Nažalost ne proizvodi se više i ovaj prethodni ( u staklenoj bočici) ga je zamenio.



 Cena : ispod 1000rsd , ako se dobro sećam 800









Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo




3 коментара:

  1. Trenutno koristim ovaj mf facefinity,i meni je odlican,nanosim ga cetkom,i prekriva mi dosta nepravilnosti. Bas sam se nameracila na ovaj bourjois,ali sada ga necu kupiti. Mf mi generalnone odgovaraju,rimmel 25h mi je isto bio odlican,moracu da probam ovu zamenu u staklenoj bocici, maybelline affinitone mi se uopste nije dopao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bourjois probaj kad budeš imala višak para i vremena za isprobavanje...Mada većini odgovara, možda je problem u mojoj koži :)
      A zamena za 25h je meni trenutno omiljena, kao što sam napisala, tako da obavezno probaj! Pozdrav :)

      Избриши