субота, 24. јануар 2015.

rainbow tag


Hello beauties!!!

Ovo mi je definitvno omiljeni tag, i mogu vam reći pravi izazov...









1. RED


Crvena boja... jedno je bilo sigurno - proizvod za usta.

Tri karmina su bila u igri : MAC All fired up, Rimmel Kate Moss Alarm i Rimmel Kate Moss Kiss of life.
Izbor je pao na Kiss of life. Obožavam ovaj karmin. Mat varijanta je u pitanju, uopšte ne isušuje usta i stoji jako dugo na njima!


2. ORANGE


 Bez razmišljanja odlučila sam se za Garnier Fructis Repair & Shine3  2in1.
Trenutno mi je on no1 što se šampona tiče:)




3. YELLOW


Uhh...Žuta boja mi je baš nanela muke, jer nisam mogla da se setim nijednog proizvoda u ovoj boji.
Kopajući po kozmetici naleteh na Biotenov body lotion, koji mi se čak i dopao dok sam ga koristila.
Proizvod ima jako lep miris, dunje i lime, koji jako dugo ostaje na koži.

4. GREEN

Moj najomiljeniji parfem svih vremena- Versace Versense. Trenutno imam samo praznu bočicu, koja je ostavljena sa strane za #empties post, tako da vam kačim moju i sliku sa neta.









5. BLUE


 Proizvod koji me jako asocira na detinjstvo. Od kad znam za sebe ova krema se koristi u mojoj kući.
Verovatno je zato i dan danas sa  zadovoljstvom i osmehom na licu kupujem.





6. INDIGO


Ovaj proizvod sam sigurno pominjala u nekom od postova.
Najbolji sprej za kosu koji sam ikada koristila.
Gliss šamponi mi ne odgovaraju ali ovaj sprej je fenomenalan!!!













7. VIOLET


 Malo je reći da sam oduševljena.
Aura Matte sjaj za usne u nijansi 612 Matte Mess!
Prvi koji sam kupila je Ring a bell, nude nijansa.
Ovaj tamniji sam bezveze ugrabila pre neki dan u Liliju, u želji da probam kako im izgledaju tamnije nijanse.
Samo reči hvale!




8. PINK


Mleko za telo Women secret, ima ga u Liliju. Jako parfemisano, zbog čega ima veliki plus kod mene.
Preporučujem svima, cena je i više nego pristupačna (240rsd).

9. MULTICOLOURED


 Douglas 20 eyeshadow palette mi je nova paletica koja me je brzo kupila. Boje su jako neutralne ali baš zbog toga praktične i korisne za svaki dan!



Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo



Нема коментара:

Постави коментар