среда, 25. март 2015.

nega problematične kože

Hello beauties!!!




Pa definitivno moj omiljeni post. Devojke sa problematičnom kožom, znaju o čemu pričam! Koliko sam postova, saveta pročitala i kozmetike isprobala... dok nisam pronašla ono što mojoj koži odgovara.
Prenosim vam moje iskustvo :)



 
Ranije sam imala "većih" problema sa licem. Namerno stavih pod navodnike jer nisu bili ni v od velikih problema sa licem, kakve ljudi imaju.
Po obrazima su mi iskakale s vremena na vreme bubuljice, čelo, brada... Po ivicama lica sam imala podkožne.
Nikad ih nije bilo više od 5-6 u isto vreme ali je meni jedna dovoljna da mi pokvari dan.
Duuuugo sam tragala za pravim proizvodima.
Pre svega velikih sam protivnik ceđenja bubuljica jer time pravite samo ožiljke i ništa ne postižete.
I sve što ćete pročitati u ovom postu je odgovaralo meni i mom licu, ne mora da znači da će i vama. 
SAVET : Idite kod dermatologa. Oni najbolje znaju :) 


1. ČIŠĆENJE LICE!!!





Nadam se da sve znate da je čišćenje kože najbitnije u njenoj nezi.
Time ste završili pola posla. Godinama unazad koristim gelove za umivanje/skidanje šminke. To mi najviše prija, i smatram da se na taj način najbolje skine šminka.

Garnier Pure Active - sam pominjala više puta. Uglavnom koristim plavi ali prethodnih meseci mi je zanimljiviji ovaj sa mirisom :) 

Velnea wash foam - recenzija urađena : http://denticulo.blogspot.com/2015/01/velnea-face-recenzija.html


Clearasil  - prvom prilikom kad budete išli ka zapadu Evrope, uzmite sebi nešto od ove kozmetike. Moj favorit kad je u pitanju problematična koža. Gel ukloni bukvalno svaku nečistotu sa lica. I na tome se baziraju svi njihovi proizvodi, da se ukloni nečistota i da koža diše normalno. Što se tiče cena, kreću se oko 10-15e.



                      Tonik za lice Clearasil



 Što se tiče tonika, obožavam ih. Obavezno posle umivanja koristim isti. 

*Moraću da pomenem micelarnu vodu. Jedina koja mi se dopala je Biodermina, ali nisam ni njome nešto posebno oduševljena. Garnier sam poklonila, jer mi isušivao lice, ima neki čudan miris i ništa ne radi. Definitivno nije opcija za skidanje šminke.


2. APOTEKARSKI PROIZVODI


Krajem novembra prošle godine sam prvi put otišla kod dermatologa. U pitanju je devojka koja radi kod čuvenog Šera, koji je navodno najbolji beogradski dermatolog.

Gledala mi je lice nekih pet minuta i dala terapiju. Rekla je da moj problem nije veliki i da za mesec dana terapije mogu da rešim probleme.

Dobila sam sledeća dva proizvoda : 

 

 Meni je ovo spasilo živoooot.

Eritromicin losion 2% - Tonik za čišćenje lica sa antibiotikom. Naglasila mi je da je proizvod jači i da će mi isušivati kožu. 
Posle umivanja gelom koristila sam ovaj proizvod ( ujutru i uveče). Neverovatno je koliko kad imate osećaj da vam je čista koža, ima još prljavštine. Srećom eritromicin to sve izvuče napolje :)





Antopar gel 2.5% - Uhhhh... ovo me je uništilo.Proizvod se nanosi uveče, posle eritromicina, na mesta gde imate bubuljicu, osećate da će iskočiti, neku fleku i sl.
Doktorka mi je rekla da će mi lice biti katastrofalno jer će ovaj gel izvlačiti sve na površinu. Tako je bilo. Prvih mesec dana sam izgledala kao strašilo, one su iskakale kao lude. Svuda... Nisam ni znala da ih toliko ima.
Posle mesec dana sam prestala da koristim ovaj proizvod jer užasno isušuje kožu i za sada mi nije potreban jer nemam nijednu bubuljicu.



Terapija koja se sastojala od ova dva proizvoda je meni najviše pomogla i preporučujem svima da probaju!!! Koristila kombinaciju mesec dana a sada koristim samo eritromicin za čišćenje lica, svaki treći dan. Lice mi nikada nije bilo bolje, sem fleka koje su ostale ali nažalost idalje nisam našla pravo rešenje za to.



 3. ZAŠTO BAŠ SADA?




 
 Desilo vam se sigurno da vam se pojavi gospođica drugarica po sred lica baš onda kad se nalazite sa svojom srodnom dušom, idete u izlazak života, na važan poslovni sastanak...
Da, one baš znaju kada treba da iskoče.

Krema za problematičnu kožu - O ovom proizvodu sam čula, čitajući beauty blogove. Užasno je jeftin a previše dobro radi svoj posao.
U mom slučaju, nanesem uveče na bubuljicu a ujutru je nema. 
Koristim je samo kada mi je hitno jer kao što rekoh proizvod je užasno jeftin pa se verovatno ne sastoji od kvalitetnih sastojaka.

Nivea Anti Spot - Ovaj proizvod se kroz moju kozmetiku provlači od 13.godine. Obožavam ga. Gelast je i takođe se direktno nanosi na bubuljicu. Za totalno isušivanja u mom slučaju nanosi se bar dve večeri. Pomalo pecka kad se nanese.


4.KREMICE, KREMICE...




Obavezno morate koristiti nešto za hidrataciju lica.
Ja imam osetljivo lice, pa mi mnoga kozmetika ne odgovara. I koža mi užasno burno reaguje na različite kreme.

Pantenol - proizvod bez kog ne bih mogla da živim. Dosta je masan, ali je fenomenalan proizvod. Miris je aaa. Čisto, čisto, čisto...
Često ga koristim kao bazu za šminku.
Moje favorit je Crystal Derma-in ali ni ovaj Galenikin i Veoma zdrava krema nisu loši. Probajte pa nađite onaj koji vam odgovara.


Nivea - Moja večna ljubav. Sa ovim sa bukvalno odrasla i ne mogu da se odvojim od ovog proizvoda. Verujem da ste ga do sad svi bar jednom probali.


Velnea - recenzija urađena : http://denticulo.blogspot.com/2015/01/velnea-face-recenzija.html





 Ovaj proizvod mi se pokazao kao ok, ali ga ne koristim često. Služi za matiranje kože.


Da li ste koristile neki od ovih proizvoda? I da li mi preporučujete neki proizvod za uklanjanje fleka sa lica?
 




Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo










10 коментара:

  1. Анониман25. март 2015. 12:51

    Ovaj eritromicin se koristi samo kao za ciscenje lica? Ja sam mlada devojka imam 15, ali zelim da naucim kako da se staram o svojoj kozi. Relativno nemam neki veliki problem sa licem, isto ovako par puta iskoci koja bubuljica tu i tamo, ali me nervira moje crvenilo na licu koje je nekad blaze a nekad jako izrazeno. Pa ako ima neko neki savet, sta i kako da brinem o svojoj kozi, bila bih mu jako zahvalna. Pozdrav devojke :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ana, pitaj u apoteci da li je ovaj eritromicin previše jak za tvoju kožu. Ja iako sada nemam nijednu tačku na njemu, nastavila sam da ga koristim zbog čišćenja, jer izvlači sve iz pora. :)
      Pošto si jako mlada, predlažem ti da nađeš dobar gel za umivanje, mislim da bi ti Garnier Pure Active odgovarao, nije jak, ne isušuje lice a jako dobro radi svoj posao. Cena mu je oko 800rsd. Mogla bi da probaš i Velneinu kremu, ona je za suvu i osetljivu kožu, meni jako prija. :)
      Samo nemoj da koristiš jaku kozmetiku jer ona zahteva konstantno nanošenje na lice, bez prekida, a to ti ne treba.
      Pozdrav!

      Избриши
  2. da sam kupila venleatonik i krema najbolje meka i sija a panthonel los mi je treba iza ledja do peta to treba =D:(

    ОдговориИзбриши
  3. Nesto najgore sto mozes da uradis za svoju kozu lica jeste da na nju stavljas Niveu. Izuzetno su komedogeni proizvodi.
    Druga stvar je to sto je Eritromicin antibiotik i ne bi trebalo preporucivati ga sirim narodnim masama ovim putem, narocito ne mladim osobama. Antibiotik prepisuje iskljucivo dermatolog. Osim toga, vreme koriscenja preparata koji sadrze antibiotike je ograniceno, jer nakon odredjenog vremenskog perioda prestane da radi posao i samo isusuje kozu. A svakako se ne koristi za ciscenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Napisala sam u postu da su ovo stvari koje meni odgovaraju :)
      Nivea je za mlade super :)

      Za eritromicin, ja ga koristim od novembra 2014. idalje mi je super. Naravno, pitala sam dermatologa, on mi je rekao da mogu da nastavim :) 2% nije toliko jak. Pogotovo ne za one sa problematičnom kožom.

      Pozdrav! :)

      Избриши
  4. Super recenzija! :) na blogu sad radim giveaway bila bi srećna da učestvuješ .:) http://verondzaa.blogspot.sk/2015/03/spring-giveaway-womanology.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sensilab mi uopšte nije odgovarao, on je predviđen baš za akne, ja ih nemam pa mi je lice postalo užasno suvo, posebno obrazi. Na Niveine proizvode ne smem ni da pomislim jer imam mešovitu kožu, mislim da bih haos napravila. Što se tiče Pantenol kreme ja ne znam da li se one razlikuju po sastavu. Meni je jedna odgovarala, druga nije. Nikad nisam upoređivala sastav. Ono što sada koristim je Dermix tonik i sapun za lice i to mi sasvim odgovara :) .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U suštini ne bi trebale da se razlikuju, ali mislim da imaju drugačiji sastav jer je jedna masnija od druge npr. Pričam o pantenolu :)
      Nisam probala Dermix.

      Pozdrav :)

      Избриши