четвртак, 11. децембар 2014.

november favorites

Hello beauties!!!

Dugo sam razmišljala koji post da bude prvi na blogu, i onda reših nek to bude November Favorites - kozmetika :)
Isto tako rešila sam da će se na blogu uglavnom nalaziti stvari pristupačne svima, kako kozmetika tako i garderoba.

Pa da počneeeeeemoooooooo...



1. Mango lipbalm


 Nisam ljubitelj manga, kao voća ali miriiiiis... pored višnje/trešnje, najbolji na svetu!
Zavisnik sam od preparata za usne i uglavnom koristim labello, ali kad god vidim nešto novo, rado probam.
Proizvod sam uzela u Lilly drogeriji, nažalost na ambalaži ne mogu da nađem ime proizvođača. Balzam je jako dobar, ja sam oduševljena, kupila sam i ostale ukuse - kruška, smokva, nar...
Pakovanje je takođe preslatko,jednobojno i obično.

Mana: Maže se prstima.

Cena : oko 180rsd

    
2. Versace Crystal Noir

 Versace su moji omiljeni parfemi, jer su slatkasti i dosta jaki.
Najmanje drag mi je bio ovaj. Dobila sam ga na poklon, i sklonila sa strane i našla početkom novembra i ZALJUBILA SE!  Pravi škorpijosnki, zimski parfem.
Mana: Pakovanje je na prvi pogled jako simpatično ali nije praktično. Poklopac je skoro veći od bočice i dosta je težak, tako da nije baš zanimljivo nositi ga u torbi!
Cena :  8600rsd ( akcija u Jasminu, trenutno :) )





 3. Schwarzkopf GLISS

Kosu peglam 7 godina, tako da je jako oštećena i malo proizvoda mi odgovara jer mi je prirodna kovrdžava. Schwarzkopfove proizvode ne volim jer mi je kosa kruta od njih i uopšte nisam bila zadovoljna do sada sa njima.
Ovaj ljubičasti hair spray iz nove kolekcije sam dobila od mame.
Proizvod me je oduševio, prestala sam da se peglam koliko mi je oporavio kosu! Miris je fenomalan, koristim ga svakodnevno.
Pošto mi se sprej dopao, kupila sam i pakovanje za kosu i za njega sve pohvale!

Mana : NEMA!!! :)

Cena : 370rsd ( akcija u dm-u)


 3. SHE concealer

She kompanija nije toliko zastupljena i popularna kod nas, pa verovatno zbog toga svi izbegavamo da je kupujemo!
Tečni korektor sam uzela bezveze u dm-u, kad sam ih uzela 15, želeći da isprobam sve korektore na našem tržištu.
Iako je tečan korektor, dosta je gust, i sve prekriva, ja ga koristim preko tečnog pudera.
Ima ga u tri nijanse, jedna će vam sigurno odgovarati!

Mana : Nema :)

Cena : 250-300rsd


4. Essence bronzer

Godinama unazad sam koristila uvek isti bronzer i to MaxFactor-ov. I bronzer najviše volim da koristim kao rumenilo, jer ne volim roze rumenila.
Essence je sklopio sve boje u jednu i zahvaljujući tome se dobija savršena kombinacija.
Miriše na kokos, što mu je veeeliki plus.

Mana : Nema ga više u prodaji.

Cena : oko 500rsd


5. MAC Velvet Teddy

Na instagramu pratim Kylie Jenner i bila sam mesecima oduševljena bojom na njenim usnama! S A V R Š E N S T V O!
Oduševila sam se kada sam saznala da je nešto što ima da se kupi kod nas - MAC u nijansi Velvet Teddy!


    Iako imaju najlepše nijanse, MAC karmini po meni nisu broj jedan. Čak šta više neki jeftiniji su mi bolji, poput Rimmel Kate Moss karmina, ali Velvet Teddy je definitivno November Favorite jer ga ne skidam!


Cena : oko 2400rsd

6. KIKO eyeshadow


Eyetech look eyeshadow u nijansi 117 ombretto, blaga krem nijansa sa sitnim šljokicama!
Za svaki dan, za svaku priliku.
Jako je praktično pakovanje, jer ima aplikator u sebi.
Najviše volim ovaj proizvod jer se ne pomera sa očiju.

Mana : Mala količina senke

Cena : mislim da je oko 15e, dobila sam na poklon pa ne znam tačnu cenu :)







Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo

Нема коментара:

Постави коментар