петак, 26. децембар 2014.

nail polish - winter favorites

Hello beauties!!!

Lakovi za nokte su prošle godine bili moja opsesija... I imam popriličnu kolekciju, jeftinijih i skupljih, u svim bojama!

Za vas sam izdvojila 10ak lakića koje ja volim da koristim u zimsko vreme :)



Počeću sa glitter lakićima, koji su defintivno no1 zimi! 






1. Essence 148 prom berry


Prom berry i ja se volim već dobrih godinu dana.
Zbog ovog laka sam jako zavolela essence colour & go kolekciju.
Fantastični su - tekstura, pigmentacija!
Jedina zamerka jeste što se ambalaža totalno uništila.

Cena : oko 200 rsd




2. OPI - Stay the night




Uhhh.. Na ovom laku fali natpis "Lasts forever" .
Prvo imam ga dve godine, drugo kad se namaže - ne pomera se narednih mesec dana!
Kad su počeli da se pojavljuju liquid sand lakovi nisam bila najoduševljenija ali sada ih jako volim. Pogotovo ovaj. 

Jedina mana za OPI lakove jeste što zahtevaju podlogu. Ovaj bez nekog tamnog laka - 0. 
Ja ga kombinujem uglavnom sa essence prom berry.

Cena : oko 1300rsd




3. OPI - No Name
 
Nije nijansa No Name, već je nalepnica sa njega nestala. :(
Presijava se na sve strane u mnogim bojama - ljubičasto, zlatno, srebrno...

Dosta dugo drži na noktima ali kao i prethodni zahteva podlogu. Uglavnom kombinujem neke nežnije nijanse poput plave, bele, roze...


Cena : oko 1300rsd






4.  L'Oréal 822 bronze parure



Loreal iz godine u godinu izbacuje fantastčne šljokice! 
Imam njihov braon lak, koji mi je baza za ovaj. 
Nažalost nisam uspela da ga nađem da ga slikam.



Cena : oko 500rsd


5.  Essence 165 here is my number

Ime mu sve govori.
Lak za sve devojke pune samopouzdanja, metalik sivo, ali opet dramatične šljokice.
Liquid sand je u pitanju tako da ima i mat momenat.

Cena : oko 200rsd












6. Flormar 370


Kreč beli lak je za svaki dan, svakoga meseca, svake godine, svakog veka.
Isprobala sam ih dosta, ali ovaj me je kupio.
Dosta je gust, pa samim tim se nanosi u jednom sloju. 
Meni stoji neokrznut na noktima po nedelju dana ali onda kreće polako da puca.
Jedina mana flormar lakovima jeste uska četkica.

Cena :oko 220rsd




7. KIKO Denim 464


 Ljubitelj sam mint, tirkiznih, plavih nijansi i imam dosta takvih lakova.
Kikov sam dobila na poklon od najbolje drugarice.
Denim kolekcija mi je cela simpatična zbog boja.
Tekstura je jako zanimljiva, jer vuče na mat a kad povučete prstom preko laka imate osećaj kao da je stvarno teksas. Ja nanosim u dva sloja jer mi tako boja izgleda baš onako kako treba.

Cena : 2,50 e




  8. KIKO 281

Koralno crvena nijansa je za svako doba godine. Volim je zimi, tmurnim danima da razbijem monotoniju sivog Beograda.

Maže se u jednom sloju i ja sam jako zadovoljna ovim izborom.

Cena : 1,00e
 9. Maybelline Colorama Bleached Neno 242

Na ovaj lak sam naletela slučajno na nekoj akciji.
U pitanju je limited edition kolekcija "Bleached Neon" i bilo ih je u 5 nijansi koliko se sećam.
WOOOOOOOW je moj komentar.
Boje su fantastične stvarno su neon, obožavam ih.
Mana : ne mogu nigde da ih nađem da ih kupim još!!!


Cena : oko 400rsd




10. Flormar 423


A za kraj moja trenutna ljubav-  nebo plavi laaak. Komentari su isti kao za kreč beli, mana takođe četkica. Ali boja je fenomenaaalna.

Cena : oko 200rsd



Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo





Нема коментара:

Постави коментар