субота, 10. јануар 2015.

velnea face • recenzija





 Hello beauties!!!


U novogodišnjem šopingu sam kupila dosta preparata za koje sam čula da su dobri, te sam rešila da uradim svoje recenzije.
https://dl-web.dropbox.com/get/Camera%20Uploads/20150110_123340.jpg?_subject_uid=191542638&w=AACOSKlwvisjpWXR13oeD3q-ng3U7sLTsw4gPUrCGJmfFA 
Prvi na listi su proizvodi iz Velnea face kolekcije.

Sveukupni utisak je da sam jako zadovoljna!



Moj tip kože : s vremena na vreme se pojavi neka bubuljica, imam par flekica, u suštini je jako osetljivo pa mi ne odgovara jača kozmetika.








1. Velnea Wash Foam (for very dry&sensitive skin)  


Za skidanje šminke sam uvek koristila proizvode za umivanje, i to uglavnom gelove. Polednjih 2-3 godine moj izbor je Garnier Pure Active, koji mi jako odgovara. Pene za čišćenje nikada nisam koristila, uvek sam bila skeptična po pitanju njih.


Velneina pena je F A N T A S T I Č N A.Koristim je 2 nedelje, odgovara mom tipu kože. 
Miris proizvoda me dosta podseća na pene za kosu, što me je u početku jako nerviralo, a sada mi već ne smeta. 
Meni je dovoljno da proizvod istisnem dva puta, za celo lice. Ja ga koristim ujutru kad ustanem, uveče pre spavanja, ponekad i u toku dana. Pena je skup ulja makadamije, belog čaja i alantoina koji zajedno čiste temeljno kožu. 

Preporučujem svima ovaj proizvod!

Cena : oko 400rsd

2.Velnea Rich Day Cream



Obogaćena je ekstraktom belog čaja i alantoina, kao i pena za čišćenje. Mislila sam da mi ova krema neće odgovarati jer mi nijedna sem pantenola ne odgovara. Lice mi je najmekše na svetu kad je stavim. Koristim je takođe dve nedelje, i nijedna tačkica mi se nije pojavila na licu otkad je koristim. Stavljam je uvek posle korišćenja pene i pre šminke, za hidrataciju. 

Cena : oko 400rsd


3. Velnea Moisturizing Cream




Nju sam uzela jer je za kombinovanu kožu, i sadrži pantenol i ekstrakte lokvanja i svile pa sam mislila da će biti savrešna za moje lice. Nažalost nije. Ne znam ni sama da vam opišem al jednostavno ne odgovara mom licu, koje nije htelo da je upije ne znam iz kojih razloga. Verujem da bi odgovarala ljudima sa masnijom kožom jer sam se ja definitivno pronašla u very dry&sensitive skin proizvodima.

Cena : Uzela sam je na sniženju za 200rsd, ne znam koja je prava cena



Kao što već rekoh jako sam zadovoljna proizvodima. Cene su jako male, i pristupačne svima. Ambalaže su dosta obične, po meni jako skromne i slatke. Kremice su u staklenim bočicama a pena u plastičnoj.




Nadam se da vam se ovo dopalo, kritike, sugestije možete pisati u komentarima, xoxo

denticulo



Нема коментара:

Постави коментар